Home > Over Centrale24 > Kwaliteit

Kwaliteit

Een 24/7 centrale heeft alleen bestaansrecht als u er volledig op kunt vertrouwen. Dat realiseren wij ons terdege en we garanderen u dan ook adequate signalering en snelle, daadkrachtige opvolging. We waarborgen de kwaliteit van onze dienstverlening aan de hand van zes pijlers.

  • Snelle signaalopvang
    De laatste technieken in monitoring maken live verbinding en realtime signaalopvang mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan cameratoezicht of één druk op de knop bij persoonsalarmering. Iemand hoeft niet meer naar de telefoon te lopen of naar een medewerkers aan het einde van de gang. In kritische situaties kan de snelheid van signaalopvang beslissend zijn.

  • Snelle signaalopvolging
    Het signaal komt binnen bij Centrale24 en de opvolging vindt op maat plaats. Een van de medewerkers van Centrale24 neemt direct de stappen zoals met u afgestemd.

  • Gekwalificeerde medewerkers
    Centrale24 is continu bemenst door gekwalificeerde verpleegkundigen, dag en nacht én in het weekend. De speciaal getrainde professionals zijn in staat de (medische) urgentie te bepalen en kunnen hier gerichte actie op ondernemen.

  • Deskundige triage
    Alle medewerkers van Central 24 maken gebruiken van de triagewijzer van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG). Dit is een beproefde en landelijk erkende methodiek om stapsgewijs snel de medische ondersteuningsvraag te bepalen.

  • Eigen ICT-specialisten
    Onze eigen ICT-deskundigen garanderen de uptime van onze systemen en lossen zelf eventuele technische problemen op voordat ze zich voordoen.

  • Samenwerking met de beste leveranciers
    De kwaliteit van 24/7 zit niet alleen in onze eigen systemen en medewerkers, maar ook in die van onze toeleveranciers. We geloven sterk in de kracht van samenwerking en selecteren de beste partners in hun vakgebied. We zijn een schakel in de zorgketen, zodat andere zorgverleners en ondersteuners hun werk beter kunnen doen.

Wat is het gevolg van onze focus op kwaliteit?

Back-up maakt zorg beter
Medewerker in het veld staat er nooit alleen voor; zij kunnen altijd rekenen op de centrale voor advies, ruggespraak of om snel aanvullende ondersteuning te organiseren. Mensen durven meer en handelen doortastender in de wetenschap dat er professionals zijn om op terug te vallen. We kunnen de persoonlijke achtergrond van elke cliënt direct oproepen en hebben snel de actuele situatie in beeld, zodat we slagvaardig kunnen reageren.

Bewust en verantwoord risico's nemen
Een groot voordeel van Centrale24 is dat het binnen en buiten zorgorganisaties een dialoog op gang brengt over de risico's die acceptabel worden geacht en situaties waarvoor technologie en opvolging nodig zijn. We kunnen niet alles voorkomen; juist het gesprek aangaan over alarmering en monitoring leidt ertoe dat risico's bewust en verantwoord worden genomen.

Maatwerk
De focus op kwaliteit maakt de weg vrij voor écht maatwerk: de centrale wordt zo ingericht dat de ondersteuning volledig aan uw wensen en zorgambities voldoet.

Stel een vraag Bel 088 552 0100
Mail uw vraag Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Download meer informatie Klik hier