Home > Werken bij > Project manager

Project manager

Voor uitbreiding van ons team zoeken we jou

Ben jij de energieke verbinder in het team van een snelgroeiende, innovatieve organisatie, waar het klantbelang altijd voorop staat? Ben jij degene die zich met volle overtuiging inzet voor geslaagde projecten bij onze klanten? Wil jij deel uitmaken van een gemotiveerd team specialisten die samen voorop willen lopen met innovatieve dienstverlening op gebied van zorg en welzijn? Wil jij een van de drijvende krachten zijn die het verschil maken bij de uitdagingen van de moderne participatiemaatschappij? Dan ben jij onze nieuwe project manager!

 

Wat ga je doen:

  • Je herkent kansen in de markt en bent in staat om op basis van behoeften en wensen van klanten innovatieve dienstverleningsconcepten te ontwikkelen die je vervolgens, samen met andere partijen, tot uitvoering te brengt in de praktijk.
  • Je draagt zorg voor de implementatie van (proef)projecten op alle gebied, samen met collegae, cliënt en partners. Als Projectmanager ben jij degene die de projecten in gang zet, afstemming hebt met de business en verbindingen legt tussen de diverse partijen.
  • Je bewaakt de voortgang van het project en zorgt dat het project, in samenwerking met anderen, binnen budget en tijd wordt opgeleverd. Jij vormt projectteams en bent de spil in de samenwerking met interne en externe opdrachtgevers en stakeholders.
  • Je stelt projectplannen op en zorgt dat deze worden nageleefd. Je draagt zorgt voor een gestructureerde en efficiënte werkwijze waardoor je een breed scala aan projecten kunt beheersen.
  • Je stelt implementatieplannen op, creëert draagvlak voor de implementatie van projecten in het sociale domein bij partners zoals gemeenten, zorgorganisaties, vrijwilligers- en belangenorganisaties en de eigen organisatie. Je signaleert knelpunten en bedreigingen en draagt oplossingen aan. Je ondersteunt en adviseert management bij de implementatie van projecten.
  • Je ondersteunt interne en externe partijen gedurende alle fasen van het project, en schakelt hierbij interne collegae en externe partijen in indien nodig. Je verzorgt documentatie, presentaties en organiseert briefings en trainingen gedurende het implementatieproces.
  • Je werkt samenwerken met de backoffice en IT afdelingom het project op de juiste wijze in te richten rekening houdend met de eigen-, klant- en leveranciers-systemen en processen.
  • Je houdt een gedegen projectadministratie bij en draagt, samen met de Operationsmanager, zorgt voor de inrichting van de benodigde rapportages naar stakeholders en de aansturing van project-facturatie.

 

Waarop je wordt beoordeeld:

  • Kwaliteit van project management: milestoneplanning, on-time en on-budget
  • Klanttevredenheid (B2B en B2C)
  • Winstgevendheid per project, per cliënt
  • Kwaliteit van inrichten van operationele en administratieve processen (calls, facturatie etc)

 

Wat je meeneemt: 

  • Je hebt minimaal HBO/WOwerk- en denkniveau 
  • Je hebt aantoonbare kwaliteiten op gebied van organiseren en project management
  • Je kunt informatie snel verzamelen en in je opnemen
  • Je bent gericht op het te realiseren resultaat en dus in staat tot het opzetten van fasen en activiteiten. Daarbij moet elke activiteit in dienst staan van het uiteindelijke doel. Bij de planning moet je kunnen denken van grof naar fijn.
  • Je kunt goed omgaan met stress. Dit stelt je in staat om niet te verkrampen onder werkdruk.
  • Je hebt snel inzicht in de belangen van alle partijen en weet iedereen te enthousiasmeren dat ze iets te ‘winnen’ hebben bij een enthousiaste deelname aan het project.
  • Je hebt affiniteit met zorgsector en people business
  • Je hebt affiniteit met technieken innovatie
  • Je bent zeer klantgericht
  • Je kan zeer goed samenwerken binnen een multidisciplinaire context
  • Je bent flexibel en kunt samenwerken met partners en collega’s met zeer verschillende achtergronden (ICT, zorg, commercieel, overheid, vrijwilligersorganisaties)

 

Vaardigheden die je hebt:

  • Creatief
  • Plannen en organiseren
  • Resultaatgerichtheid
  • Doorzettingsvermogen
  • Klantgerichtheid
  • Flexibel
  • Samenwerken

 

Over de organisatie

Centrale24 is een jonge organisatie die is ontstaan uit een zorgorganisatie met een visie naar de toekomst. We worden geconfronteerd met effecten van vergrijzing: er is een toenemend aantal burgers met een zorg- of ondersteuningsvraag, en een groeiende groep mantelzorgers die steeds zwaarder belast worden, terwijl aan de andere kant er grote tekorten aan verpleegkundig personeel aankomen en mede daardoor een grote druk op (kosten-) efficiëntie. Om met de uitdagingen van de toekomst in de markt voor zorg en welzijn om te gaan, zullen er nieuwe wegen ingeslagen moeten worden. We moeten gebruik gaan maken van technologische en sociale innovatie en nieuwe organisatiemodellen en samenwerkingsvormen. Centrale24 gaat die uitdaging aan.

Wij geloven in een wereld waarin iedereen makkelijk zelf de regie kan nemen over de eigen gezondheid en zorg. En die van elkaar. Hoe mooi zou het zijn als mantelzorgers in Nederland goed voorbereid en vol vertrouwen de zorg voor hun naaste kunnen delen? Als ouderen zo lang mogelijk zelfstandig kunnen leven? Als mensen met een beperking kunnen leven naar de mogelijkheden die ze hebben?

Centrale24 legt de verbinding tussen mensen met een zorg- of ondersteuningsvraag, hun familie, vrienden, leveranciers van welzijnsdiensten en professionele zorgorganisaties. Door gebruik te maken van slimme technologie bieden we veiligheid, toezicht, aandacht en zorg op afstand. We doen dat in delen of full service, binnen de muren van de zorgaanbieder of bij mensen thuis. Persoonlijk, gebruiksvriendelijk en op maat. Wij richten ons op organisaties en consumenten. We staan 24 uur per dag, 7 dagen per week paraat en zijn er als het nodig is. Een hele geruststelling. Want we delen de zorg. Op een manier die voor alle betrokkenen het beste werkt. Zie ons als de slimme schakel in de zorg.

Centrale24 bestaat uit een team van centralisten die de zorgcentrale 24/7 bemensen. Daarnaast is er operationele afdeling, een ondersteunende afdeling die zorgorganisaties en consumentenorganisaties adviseert en ondersteunt, en een afdeling die zich bezig houdt met de ontwikkeling van producten en diensten.

 

 Wat wij bieden: 

  • Een veelzijdige functie binnen een jonge organisatie met een goede mix van kennis en ervaring in een snel groeiendeen inspirerende (leer) omgeving. 
  • De kans om zinvol werk te verrichten en samen met collega’s en partners een bijdrage te leveren aan de uitdagingen van onze maatschappij op gebied van zorg en welzijn.
  • Een omgeving waar je uitgedaagd wordt om gebruik te maken van innovatie, techniek en een gezonde dosis doorzettingsvermogen om echt het verschil voor onze klanten te kunnen maken.

Dienstverband en werktijden

  • We bieden een jaarcontract met de intentie tot verlenging.
  • Het betreft een fulltime functie (36 uren per week) voor een collega zonder een 9 tot 5 mentaliteit. Je werkt in een klein team van gepassioneerde specialisten in techniek en zorg.
  • Wij werken vanaf ons kantoor op het TU/e terrein in Eindhoven.

Arbeidsvoorwaarden

Je werkt voor Centrale24, en je ontvangt een arbeidscontract bij de overkoepelende organisatie Lunet zorg.  De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie is conform FWG 3.0 ingedeeld in schaal 55 met een maximum salaris van € 3.948,- bruto per maand bij een volledig dienstverband.

De mogelijkheid bestaat om gebruik te maken van het Pluspakket, waarmee bepaalde persoonlijke arbeidsvoorwaarden op een fiscaal vriendelijke manier verruild kunnen worden.

 

Heb je vragen over de functie?

Ben je geïnteresseerd in deze functie, maar wil je eerst nog meer informatie, kijk dan op onze website www.centrale24.nl of neem contact op met Joan Vermeulen, via 0641564010 of j.vermeulen@centrale24.nl

Sollicitatie overige

Heeft deze vacature je interesse gewekt, dan nodigen wij je uit te reageren.

Wij ontvangen je reactie graag voor 10-12-2018 12:00. De 1ste gespreksronde vindt plaats op 12-12-2018en de 2e gespreksronde zal plaatsvinden op 17-12-2018 aanstaande.

 

Stel een vraag Bel 088 552 0100
Mail uw vraag Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Download meer informatie Klik hier